Are you unhappy with the size of your peniz?
Nej, det kan jag inte påstå. Inte heller är jag intresserad av att köpa viagra. Och inte att se gratis porrfilmer med Brittan. Fast det var längesedan man blev erbjuden det, hon är väl troligen för dekis numera för att platsa i de erbjudanderna.
Det är lustiga erbjudanden man får via mailen. Kan verkligen de där massmailen löna sig? Är det verkligen någon som köper en penispump (eller vad sjutton det nu är man blir erbjuden om man är missnöjd med sin penisstorlek) från just de här mailarna? Om man nu verkligen behöver en karta viagra eller vädligt gärna vill se gratis porrfilmer med Brittan, klickar man verkligen på dessa läknar? Och finns det verkligen någon idag som är så dum att de öppnar sådanan mail med tanke på att de kan innehålla virus, trojanska hästar och gud vet vad.
Något annat som irriterat mig något å de grövsta på senaste är felanvändningen eller betoningen av ord i reklam. Senaste tillskottet är reklamfilmen för Bratzdockorna (ni vet barbiliknande dockor med opropotioneligt stora huvudet och jätteögonen) som går på konsert. Med betoning på rt endelsen. Men ursäkta, vem fan uttalar det så? Det må vara att det stavas så, men t är som regel tyst. Här betonar de istället det väldigt tydligt. Men det är inte värre än mitt hatobjekt gällande sånt, utan det är shamporeklamen där speakerrösten maler på om den nya underbara formuleringen i shampot. Ursäkta, men det heter formula när man vi pratar om en kemisk sammansättning. Formulering är något man gör i ord eller text men det är inte en sammansättning av ingredienserna i shampo. Det förvånar mig att reklammakare inte har bättre koll än så, speciellt formuleringsreklamen som gått flera gånger, de har inte rättat till det inte.
Men kanske är det så att reklamen eg inte har så stor påverkan på oss, i alla fall inte så där direkt och synbart. Vi sållar bort vad de säger i tv-rutan om forumlueringar i shampon och tror att vi inte påverkas. Medan nästa gång vi köper shampo så tar vi just den flaskan, omedvetet.
Nej, dag satt gå en promenad. Kanske skulle man köpa sig en penispump....
Fridens!
Det är lustiga erbjudanden man får via mailen. Kan verkligen de där massmailen löna sig? Är det verkligen någon som köper en penispump (eller vad sjutton det nu är man blir erbjuden om man är missnöjd med sin penisstorlek) från just de här mailarna? Om man nu verkligen behöver en karta viagra eller vädligt gärna vill se gratis porrfilmer med Brittan, klickar man verkligen på dessa läknar? Och finns det verkligen någon idag som är så dum att de öppnar sådanan mail med tanke på att de kan innehålla virus, trojanska hästar och gud vet vad.
Något annat som irriterat mig något å de grövsta på senaste är felanvändningen eller betoningen av ord i reklam. Senaste tillskottet är reklamfilmen för Bratzdockorna (ni vet barbiliknande dockor med opropotioneligt stora huvudet och jätteögonen) som går på konsert. Med betoning på rt endelsen. Men ursäkta, vem fan uttalar det så? Det må vara att det stavas så, men t är som regel tyst. Här betonar de istället det väldigt tydligt. Men det är inte värre än mitt hatobjekt gällande sånt, utan det är shamporeklamen där speakerrösten maler på om den nya underbara formuleringen i shampot. Ursäkta, men det heter formula när man vi pratar om en kemisk sammansättning. Formulering är något man gör i ord eller text men det är inte en sammansättning av ingredienserna i shampo. Det förvånar mig att reklammakare inte har bättre koll än så, speciellt formuleringsreklamen som gått flera gånger, de har inte rättat till det inte.
Men kanske är det så att reklamen eg inte har så stor påverkan på oss, i alla fall inte så där direkt och synbart. Vi sållar bort vad de säger i tv-rutan om forumlueringar i shampon och tror att vi inte påverkas. Medan nästa gång vi köper shampo så tar vi just den flaskan, omedvetet.
Nej, dag satt gå en promenad. Kanske skulle man köpa sig en penispump....
Fridens!
Kommentarer
Postat av: Annelie
Åh, jag stör mig också på de där mejlen! Jag tror säkert att det finns tonvis av puckade människor som öppnar dessa och kanske t om slutligen handlar. Varför? Jo pga två starka drifter: nyfikenhet och sexdrift. Men vad jag inte kan förstå är att man inte tar sig tid att sålla bort såna adresser där mottagaren uppenbart är av fel kön. Jag menar; en kvinna har knappast speciellt stort intresse av att förstora penisar, penispumpar och viagra. Eller har jag missat nåt?
Ha en bra vännen
Kram a
Postat av: Anonym
*S* Vadå, menar du att jag inte har någon egenytta av min nyinköpta penispump? Åh, så besviken jag blir... ;-)
Trackback