Popcornförbud på bio

På dagens nätupplaga av Aftonbladet kan man läsa att det i Storbritannien nu införs popcornsförbud på vissa biografer. ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3071816.ab )

Var så jag började fundera på om det var första april idag eller något. Det står att folk verkligen hatar popcorn på bio och har krävt att kedjorna slutar med otyget att tillåta popcorn på föreställningarna. Och en av den har svarat på kravet och infört förbudet. Undrar om det är så smart, jag tror det är fler personen som vill ha popcorn till sin film än de som hatar det så mycket att de anser att de inte kan gå på bio utan det.

Men mest förvånad är jag över att det finns folk som hatar detta underbara biosnacks och som dessutom hatar det så mycket att de går till sådana extremer som att kräva förbud.

Fridens!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Godmorgon!

Jag har en utmaning/reflektion till dej.

/P

2008-08-19 @ 09:24:32
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0