JAAAA....

....nej!!!!

Ja för att Depeche Mode ska ut på turne igen och att de kommer till Sverige.

Stort nej för att den enda spelningen de gör i Sverige är på Arvikafestivalen.

Jag är för gammal för festivaler. Jag vill helst ha en sittplats. Jag vill helst kunna åka hem på kvällen, eller åtminstonde kunna sova på hotell. Arvikafestivalen är det camping som gäller.

Okej tänker maken och jag, vart mer i Europa spelar de? Ah, London! Najs. På stora o2 arena (milleniumdome) med 20 000 platser. Satt redo vid datorn idag när biljetterna släpptes, men återigen - nej!!! Fick inga biljtter. Nu står hoppet till Köpenhamn och Parken på måndag när de biljetterna släpps.


Dessutom är idag en sådan där dag när jag absolut inte vill kör på någon Itrim metod och undvika kolhydrater, vin och godis. Jag vill ha en såsig god pasta till middag, en flaksa gott vitt vin och avsluta med chokladpraliner!!!!! Men det är bara att stålsätta sig. Tror det är pms som spökar. Och jag vill hellre gå ner än vad jag vill ha de där sakerna. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0