Kaos

Jaha, då väntar minst 2 veckor av mindre kaos i lägenheten. Äntligen sätter renoveringen av den sista del i vår lägenhet i gång! De har kommit och börjat riva ut vårt badrum.

Som jag har längtat och så skönt det ska bli när det är klart. Men jag ser ju inte för fem öra fram emot att inte ha en ordentlig toalett och ingen dusch fram tills det är klart. Men, men, det löser sig. Duscha på jobbet, finns en toa nere i källaren, ska ringa och höra om vi får låna nyckeln dit. Lite tur har jag dock, för i morgon åker jag till Borlänge med övernattning så där blir den en natt mindre utan det problemet. Och nästa vecka åker jag till London på onsdagen, kommer hem på söndagkvällen och packar om och sedan åker jag till Kiruan på måndag och tisdag. Sedan hoppas jag att de börjar bli klara.

Men det ska bli så skönt att äntligen få den sista saker klar i vår lägenhet, sedan är den helt i ordninggjord och det är möjligtvis lite detaljer som finns att göra, men inte mycket inte.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men så roligt att det "skitiga jobbet" nu är igång. Skitigt blir det nämligen. Men....ska du till systeryster? Visste inte jag. Hälsa och kram från mej.

/P

2008-09-15 @ 10:09:47
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Gud va kul att åka till Johanna, du måste verkligen hälsa ifrån lilla mig! Va roligt att lägenheten börjar bli klar nu och sådär, tråkigt med skit jobb men man blir glad när allting är klart :)

2008-09-16 @ 10:15:13
URL: http://dottern.blogg.se/
Postat av: Annelie

Var det där med resorna planerat eller hade du bara tur? Låter ju kanon mitt i kaoset! Jag ryser bara jag tänker på att vara utan toalett...



Kram från a som inte alls vill åka till London, jag lovar ;-)

2008-09-16 @ 12:02:24
Postat av: Pia

Ha det så trevligt på resorna och jag håller tummarna för att allt går så smidigt som bara möjligt!



kram

2008-09-16 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0