Gott nytt år!

Okej, jag vet, det blev nyår för flera dagar sedan, men jag har - som vanligt - inte varit inne och bloggat något. Så mitt nyårsönskande kommer lite senare än beräknat.

Julen har firats med familjen på ön. Nyåret firades med maken och en lite raketrädd katt hemma i Solna och de sista dagarna på ledigheten (nästan i alla fall) spenderades på Rånäs Slott i lyxens tecken.

Jag hade hoppats på att gå tillbaka till jobbet och känna mig utvilad och redo att möte en tuff och spännande vår. Känner mig nog hyfsat utvilad men min djävla huvudvärk som jag dragits med i långt mer än en månad nu har jag inte blivit av med. Tror att jag hamnat i en dålig cirkel med vanliga huvudvärkstabletter så jag försöker avgifa mig själv, tar kanske några dagar till innan jag lyckas. Men jag känner mig i alla fall redo för att gå tillbaka och jobba, för jag är djävligt uttråkad kan jag säga.

God forstättning på det nya året. Och ett mini-nyårslöfte från mig är att blogga lite. Om jag lyckas får ni väl hänga kvar för att se.

Fridens!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackars dej. Har du varit vid optikern?

/P

2009-01-07 @ 15:13:04
URL: http://pernillaochpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0